Značka MILKO se s novinkou Bedřich znovu přiblížila současnému publiku, aniž by ztratila svůj tradiční charakter.
Jogurt inspirovaný Bedřichem Smetanou spojil kulturu, hudbu a originalitu – a vytvořil silný emocionální příběh. Staví se tak do řady úspěšných produktů, které jsme pomáhali během naší desetileté spolupráce s MILKEM uvést na trh. (Např. silně oblíbeného Řeckého jogurtu.)
V roce 2025 jsme společně uvedli Bedřicha – smetanového znalce a průvodce kampaní, který prostřednictvím vizuálů, tónů a hravých odkazů oslovil široké publikum.
Mediální strategie stála na silném videu a promyšleném mixu kanálů – YouTube, Meta, TikTok a prémiových RTB formátů.
Konkrétně RTB video formáty byly součástí dealu šitého klientovi na míru, klady důraz na kvalitní placementy a zásah také v mobilních aplikacích. Video o délce 15s dosahovalo VTR až 66 %, což potvrdilo efektivitu zvoleného řešení.
Kromě videa jsme napříč kanály využili také statické a animované formáty, které zvýšily vizibilitu a engagement kampaně. Kampaň včetně soutěží a postů v rámci Facebooku a Instagramu vygenerovala 9,5 milionu impresí a zasáhla přibližně 1,7 milionu unikátních uživatelů. Nastartovala tak cestu Bedřicha k pevné pozici mezi smetanovými jogurty.
